sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Vitali o are mica. i-am vazut-o pe sub fustita bramac.

Doua spoturi publicitare care, de fapt, nu au nimic in comun – in afara referintei mai mult sau mai putin explicite. Unul haios si altul… penibilos caraghios. Vitali o are mica, ultimul spot la vopselurile Oskar, semnat Next Advertising. Cum ziceam: funny,  la obiect, perfect sale. Deci, nu insist. Al doilea, scotienii care inoveaza suprafetele acoperisurilor Bramac. Daca nu stii povestea, nu prea intelegi care-i treaba cu scotienii in fustite de tigla caramizie (!) pe acoperisul acoperit si el cu tigla caramizie.Totul a inceput anul trecut, odata cu dramatizarea ideii „Protejeaza cu adevarat lucrurile de pret”. 1. S-au descoperit lucrurile de pret: „bibelourile” unui barbat. Funny or what? 2. S-a gasit si protectia – fustita plisata. Excelent, mai ales ca obiectul vestimentar putea fi photoshopat sa aduca a tiglarie! 3. “Bibelouri” + kilt  = scotian. Evrika! Unde mai pui ca scotienii sunt barbati recunoscuti pentru … anduranta la intemperii? Daca asta-i tot clenciul ideii, anunt pe aceasta cale ca undeva pe drumul sfortarilor creative s-a produs o eroare. Fustitele (fizice sau doar simbolice) nu protejeaza pe nimeni de nimic. Pentru asta s-au inventat alte articole. De la armuri la centuri de castitate. De la suspensoare la pemparsi. Fustitele, nu. Oricum, pentru ca spotul cu highlanderul prin ploi, vanturi si ninsori a prins si pe-afara din tara, anul asta povestea merge mai departe… cu trei scotieni ce-si vantura fustitele plisate pe acoperisul fierbinte Bramac. Mi se pare mie sau baietii in kilturi prezentau ieri noua colectie de chiloti Bote?

About the Author

Mariana

Author & Editor

When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it.

0 comments:

Trimiteți un comentariu